Proces implementace systému NETTOControl nezahrnuje pouze dodávku hardware, instalaci software a základní zaškolení uživatelů. Naše společnost Vám poskytne veškeré další implementační služby, které dají řešení jeho konečný smysl.
-
Předimplementační analýza
Je důležitým předpokladem úspěšné implementace. Naši konzultanti se přímo na místě seznámí s prostředím a procesy zákazníka, ale také s tím, co zákazník od zavedení systému očekává. Na základě toho navrhnou optimální HW i SW konfiguraci systému a také harmonogram implementace. Vše je zpracováno formou standardizovaného dokumentu, který je zapracováním připomínek zákazníka postupně uveden do finální podoby
-
Asistence při zahájení rutinního provozu
Start rutinního (ostrého) provozu je vždy kritickým okamžikem celé implementace, proto této fázi implementace přikládáme velký význam. Po dohodnutou dobu jsou naši specialisté přítomni přímo na pracovištích zákazníka a pomáhají pracovníkům řešit případné kolizní situace a minimalizovat tak čas nutný na jejich vyřešení.
-
Podpora rutinního provozu
Jsme vám k dispozici i po úspěšném startu rutinního provozu a kdykoli dále v průběhu využívání systému NETTOControl. Každý implementovaný systém je živý organismus, který se mění a roste zároveň s jeho uživatelem. Měnící se požadavky zákazníka tak implementujeme podle potřeb do systému.
-
Garantované servisní zabezpečení
Systém NETTOControl je téměř vždy využit pro řízení kritických procesů, kde každý výpadek může představovat značné finanční ztráty. Formou SLA servisní smlouvy jsme našim zákazníkům schopni nepřetržitě zabezpečit odstranění případných výpadků systému v garantovaných termínech, v závislosti na úrovni vážnosti výpadku. Pro zabezpečení dostupnosti HW prostředků pak nabízíme HW servisní smlouvy poskytující např. zvýhodněné sady náhradních dílů, pravidelnou profylaxi atd.